Secure site
DD IPS QR documentsNBS IPS QR
Charge your services using QR code, quickly, easy!

Accommodation in BelgradeRent-a-Flat
Rent a flat in Belgrade and enjoy your time after the concert.

Smartphone
m-tickets on
your smartphone
in 4 minutes!


choose event


pay online


open m-tickets
Print@home
e-tickets in
your hands
in 3 minutes!


choose event


pay online


print e-tickets
Venues

Kolarac

Sava Centar

Atom Akademija

Jazz kantina Lisabon

Srbija

DD Arena

Newsletter
Stay well informed with our free newsletter
 
¹ Required field
² To update your already saved settings, submit only your email and follow the instructions. You can unsubscribe at any time.
 
You are here: News
 
Newsletter 2020-06/1 - Sasa Matic, WOLF festival 4.0, VIBE festival, Ara Malikian, Beogradski festival igre u Sava Centru..
 

Saša Matić u Kragujevcu
Subota, 27.06.2020. od 22h
Kragujevac - Woodland resort
Cene: 800..1200 din.
Ulaznice na www.ddtickets.rs
Saša Matić nastupa 27. juna na jednoj od najlepših lokacija u Kragujevcu - Woodland Areni.

Vidimo se!

* * *

Way Of Life Festival 4.0
17-19 JULY 2020
Vršac - Natural monument Straža, River Karaš, Vršac, Serbia
Cena: 4800 din.
Ulaznice na www.ddtickets.rs
Way Of Life Festival
17,18, 19 / JULY / 2020
*** Music ** Art ** Adventure ***
Hi, dear wolves, the fourth gathering of the pack is in front of us! In 2020, we'll hang out for three days and three nights. All campers can arrive the day before, on Thursday 16.07. We are expecting wolves from around the world and another unforgettable event for remembering! Welcome home again!
Way Of Life Festival 4.0

* * *

VIBE Festival
Petak, 28.08.2020 od 18h
Kragujevac - Knežev arsenal
Cene: 690..1190 din.
Ulaznice na www.ddtickets.rs
Svemirsko putovanje 2020, širimo #SamoDobarVajb po celom univerzumu!
Čekiraj se na vreme!

* * *

Ara Malikian
Sreda, 14.10.2020. u 20h
Novi Beograd - Sava Centar
Cene: 2000..4600 din.
Ulaznice na www.ddtickets.rs
Ara Malikian je svetski priznat umetnik, najveća zvezda medju violinistima danas. Često ga predstavljaju kao libanskog virtuoza sa jermenskim začinima, a beogradska publika će 14. oktobra imati priliku da ga upozna u Sava Centru gde će nastupiti u okviru svoje svetske turneje Royal Garage World Tour

* * *

BFI 17 Drezden Frankturt kompanija igre
Cetvrtak, 17.09.2020. u 20:00h
Novi Beograd - Sava Centar
Cene: 1500..2300 din.
Ulaznice na www.ddtickets.rs
Svetska premijera za Beogradski festival igre.

Jakopo Godani, laureat Nagrade Jovan Ćirilov – za korak dalјe, u okviru 17. Beogradskog festivala igre.

Međunarodno priznat koreograf, Jakopo Godani rođen je u La Speciji, u Italiji, gde je 1984. godine počeo da uči balet i modernu igru u Centru Loredane Rovanje. Tri godine je studirao vizuelne umetnosti u Školi lepih umetnosti u Karari, a 1986. godine je primlјen na usavršavanje u međunarodnom centru za igru Morisa Bežara – Mudra u Briselu. Kao profesionalac, Godani je debitovao 1988. godine, nastupajući u nekoliko pariskih trupa savremene igre. U Briselu je 1990. godine osnovao sopstvenu kompaniju i započeo koreografsku karijeru. Od 1991. do 2000. godine, bio je prvi solista u Baletu Frankfurt pod vođstvom Vilijama Forsajta, i istovremeno sarađivao sa ovim koreografom u stvaranju mnogih naslova. Godani je koreografsku karijeru razvijao kreirajući originalna dela za veliki broj svetskih kompanija, kao što su: Kralјevski balet u Londonu, Bajerski državni Balet, Nacionalna kompanija igre iz Madrida, Holandski teatar igre, Kralјevski danski balet, Balet Britanske Kolumbije, Balet Kapitol iz Tuluza, Balet Teatra milanske Skale, Kralјevski flamanski Balet, Finski nacionalni Balet, Balet državne Opere u Berlinu, Sidnejska kompanija igre, Balet izraelske Opere, Suzan Delal Centar, Holandski nacionalni balet, Aterbaleto, Balet Monte Karla, Kompanija Cedar Lake, i mnoge druge. Godani je postao umetnički direktor Forsajt kompanije (kasnije Drezden Frankfurt kompanija igre) početkom sezone 2015/2016. Nјegov rad je istovremeno sofisticiran, telesan i sirov. On koristi kolektivnu snagu u formi jednog organizma, na posve artikulisan način. On osmišlјava sve segmente dela, od inicijalne koreografije, preko dizajna prostora, objekata, okoline i postavke scene, piše tekstove i koncept za dramaturgiju, stilizuje imidž izvođača osmišlјavanjem kostima, stvara i razvoja inovativne načine korišćenja rasvete, video radova i projekcija, kreira i prilagođava muziku za neke od svojih komada… Godani je sastavio tim profesionalaca koji slično razmišlјaju, kako bi zajedno, tokom celokupnog procesa razvijali originalne ideje, vođeni kreativnim i inovativnim pristupom koji ima za cilј sagledavanje naprednog savremenog sveta.

Drezden Frankfurt kompanija igre deluje podjednako u oba grada, a njen umetnički direktor je međunarodno priznati koreograf Jakopo Godani. Repertoar trupe se sastoji uglavnom od Godanijevih radova. Nјegov cilј je produkcija živog inovativnog koreografskog jezika, onog koji zahteva virtuoznost u svom izrazu, postavlјajući fizičke izazove pred igrače. Na ovom putovanju, tradicionalno nasleđe umetničke igre spaja se sa savremenim razmišlјanjem, što dovodi do kreacije jedinstvenog ansambla. Partneri trupe su oblasti Saksonija i Hese, odnosno gradovi Drezden i Frankfurt na Majni, kao i privatni donator i javni sponzori. Trupa je smeštena u prostorima drezdenskog Evropskog centra za umetnost HELLERAU i frankfurtskog Depoa Bokenhajmer.


* * *

BFI 17 Ballet Jazz Montreal
Cetvrtak, 05.11.2020. u 20:00h
Novi Beograd - Sava Centar
Cene: 1500..2300 din.
Ulaznice na www.ddtickets.rs
Igraj sa mnom, Andonis Fonjadakis, Anabel Lopez Očoa, Ihsan Rastim

Sa odobrenjem Leonarda Koena, pod umetničkom direkcijom Luja Robiteja, i u snažnoj dramaturgiji Erika Žana, ovo je omaž slavnom pesniku i kantautoru, koji evocira životne cikluse kroz pet sezona, kako je opisano u Koenovoj muzici i pesmama.

Tri međunarodno priznata koreografa bila su zadužena da osmisle pokret na muziku legendarnih pesama: Andonis Fonjadakis, Anabel Lopez Očoa i Ihsan Rustem. Njihov moćan i celovit koreografski svet, obasjava Koenov jedinstven rad i oživljava ga zahvaljujući 14 izuzetnih igrača trupe Balet džez Montreal. Okružen timom slavnih dizajnera, “Dance Me” kombinuje scenski, vizuelni, muzički, dramaturški i koreografski izraz, kako bi se odala počast najčuvenijem montrealskom ambasadoru. Za nezaboravnu predstavu, Balet džez Montreal ima ekskluzivna petogodišnja izvođačka prava.

Odrastao u gradu Jerapetra na jugu Krita, Andonis Fonjadakis je svoje obrazovanje započeo kod Niki Papadaki, u lokalnoj školi umetničke igre. Od 1990. do 1992. godine studirao je na atinskoj Državnoj školi umetničke igre, gde dobija stipendiju Marija Kalas za dalje usavršavanje u Rudra školi Morisa Bežara, u Lozani. Kao igrač je bio je angažovan u Bežar baletu iz Lozane (1994-1996) pod vođstvom Morisa Bežara, Baletu Opere u Lionu (1996-2002) pod vođstvom Jorgosa Lukosa, trupi Karas (2004) pod vođstvom Sabura Tešigavare, a kreirao je i svoju kompaniju Apotosoma u Lionu. Tokom profesionalne igračke karijere, izvodio je koreografska dela Magi Maren, Jiržija Kilijana, Vilijama Forsajta, Dominika Boavana, Nača Duata, Matsa Eka, Morisa Bežara, Ohada Naharina, Frederika Flamana, Bila Ti Džonsa, Ervea Roba, Tera Sarinena, Džona Džaspersa, Sabura Tešigavare... Kao slobodan umetnik, potpisuje postavke za Kraljevski balet Novog Zelanda, Balet Ženeve, Balet Opere Liona, Bern balet, Balet Lorane, Balet Lucerna, Gotije kompaniju igre, Džez balet Montreala, Kompaniju Marte Grem, Cedar Lake balet, Aterbaleto, Sidnejsku kompaniju igre, Balet Firence, Nacionalnu kompaniju igre Velsa, Dansgroep Amsterdam, trupu Sociedade Masculina, Balet Sao Paola, Helsinški ansambl, Nacionalni balet Grčke, Nacionalni teatar Severne Grčke, grčki Nacionalni teatar, Codarts, Kompaniju Bendžamina Milepjea, Balet Vašingtona, Bežar balet, Mladi balet Ženeve, Hellenic Dance kompaniju, Festival igre u Kopenhagenu... Bio je direktor grčkog Nacionalnog baleta za sezonu 2016/17, i ostao stalni koreograf ovog ansambla. Po narudžbini je radio koreografije za tri opere u produkciji pariskog Teatra Champs Elysees, Nacionalne opere Rajne i lionskog Nacionalnog centra za muzičku kreaciju. Bio je angažovan da osmisli scenski pokret za film “Noa” Darena Aronofskog. Godine 2012, dobio je nagradu Danza e Danza za najboljeg koreografa u Italiji, i to za komad “Svadba” za trupu Maggio Danza, izvedenom i na Beogradskom festivalu igre. Sarađivao je i sa Palatom Tokija kao koreografski kustos za izložbu Prec(ar)ious Collectives, koja je održana u Atini, 2017. godine. Pored toga što stvara i nastupa, Fonjadakis predaje i prenosi svoju osobenu tehniku, na brojnim seminarima.

Koreografkinja kolumbijsko-belgijskog porekla, Anabel Lopez Očoa stekla je obrazovanje iz oblasti umetničke igre u Kraljevskoj flamanskoj školi baleta u Belgiji. Nakon dvanaestogodišnje solističke karijere u Skapino baletu, 2003. godine je odlučila da usmeri svoju energiju na koreografiju. Iste godine proglašena je „zvezdom u usponu na holandskoj sceni”, a tokom godina, nagrađivana i tražena koreografkinja koja je postavila komade za više od 40 kompanija širom sveta. Među njima su roterdamski Skapino balet, Holandski nacionalni balet, Balet Ženeve, Kraljevski flamanski balet, Geteborg balet, Balet Pensilvanije, BalletX, Balet džez Montreal, Nacionalni balet Marseja, trupa Jakobi i Pronk, Balet Hispaniko, Nacionalni balet Finske, Nacionalna kompanija za igru iz Madrida, Škotski balet, Vašington balet, Nacionalni balet Dominikane, Augsburg Balet, Balet Ostin, Atlanta balet, Nacionalni balet Kube, Nacionalni balet Čilea, Balet Manile, trupu Danila Simkina, Sinsinati balet, Džofri balet, Engleski nacionalni balet, Njujork siti balet... Svestrana umetnica, Očoa stvara i za pozorište, operu, mjuzikl i modne događaje poput saradnje sa proslavljenim brendom Viktor & Rolf, i njihovog projekta u Muzeju Van Goga. Godine 2009, kreirala je “Zip Zap Zoom” za Balet džez Montreal, koji se pozicionirao među 10 najizvrsnijih pozorišnih događaja u oblasti umetničke igre po oceni medija Pittsburg Gazette, Boston Globe i Montreal Gazette, a bio je deo top 10 liste među produkcijama godine u San Dijegu i Čikagu. Baš taj komad, otkrila je i publika Beogradskog festivala igre. Radovi Anabel Lopez Očoe, zavredeli su brojne nagrade. Njena predstava “Tramvaj zvani želja” nominova je za prestižnu Olivije nagradu, i osvojila priznanje za najbolju koreografiju od strane britanskog Kruga kritičara. Godine 2007, Očoa je pozvana da se uključi u rad prestižnog Koreografskog instituta Njujork siti baleta.

Ihsan Rastim je rođen u Londonu, gde se igru učio u Rambert školi baleta i savremene igre. Svoju profesionalnu karijeru je započeo kada mu je bilo 17 godina, sa trupom Metjua Burna, nakon čega su usledili angažmani u Baletu Minhena i holandskoj trupi Introdans. Godine 2017, se preselio u Švajcarsku gde je nastupao kao solista sa Baletom Berna, a kasnije u okviru trupe Tanz Luzerner, čiji je jedan od osnivača. Tokom ovog perioda, igrao je komadima Vejna MekGregora, Hofeša Šehtera, Aleksandera Ekmana, Metjua Burna, Stajna Selisa, Kajetana Sota, Gulijerma Botelja, i saradjivao sa koreografima Matsom Ekom, Jiržijem Kiljanom, Polom Lajtfutom/Sol Leon, Hansom van Manenom i Vilijamom Forsajtom, između ostalih. Na poziv Sare Sliper, 2010. godine odlazi u Portland u Oregonu, gde postavlja “Stanje stvari” za Northwest Dance Project, za koji je osvojio Sadlers Vels Global Dance Contest i Nagradu publike na 25. Međunarodnom koreografskom takmičenju u Hanoveru. Od 2015. godine, na poziciji je stalnog koreografa trupe Northwest Dance Project. Bivši je umetnički direktor Baletske škole u Lucernu, a trenutno njihov umetnički savetnik. Rastim je dobitnik brojnih nagrada za svoj rad. Nedavno je bio koreograf ruske TV emisije „Boljšoj balet“. Potpisao je naslove za Hubbard Street Dance iz Čikaga, Northwest Dance Project, Balet Istanbula, trupu Tanz Luzerner, Državni balet u Kazanu, britansku Nacionalnu kompaniju igre za mlade, drezdensku Paluka školu…

Proistekao iz saradnje Ženevjev Solbejn, Evi Von Žonsi i Edija Tusana tokom 1972. godine je nastao Balet džez Montreal, kao repertoarska trupa koja stvara, producira i izvodi predstave savremene igre zasnovane na tehnici, strogosti i estetici klasičnog baleta. Njihov rad je stalno prisutan na lokalnim, nacionalnim i internacionalnim scenama. Kompanija svojim umetnicima nudi vrhunsku profesionalnu baletsku obuku i pruža međunarodno priznatim koreografima slobodu da razvijaju svoj umetnički proces u skladu sa identitetom trupe. Na taj način, stvara se ekskluzivni repertoar koji je dostupan svima. Kao vodeći ambasador umetničke igre Kvebeka, Ballet Montreal je sinonim za besprekorno izvođenje. Njihov karakterističan stil je istovremeno umetnički, seksi, eksplozivan, originalan i pristupačan. Od kada je 1998. godine imenovan za umetničkog direktora, Luj Robitej je preusmerio trupu ka publici koja je otvorena za sveže koreografske forme i povezao je sa novim imenima u svetu savremene igre, kao što su Kristal Pajt, Azur Barton, Mauro Bigonceti, Andonis Fonjadakis, Icik Galili, Anabel Lopez Očoa, Barak Maršal, Bendžamin Milepje, Kajetano Soto... U poslednjih nekoliko godina, umetnički pravac kompanije favorizovao je multidisciplinarne komade koje spajaju igru sa drugim umetničkim disciplinama kao što su pozorište, video i muzika. Svaki komad je posebno kreiran za Ballt džez Montreal, dok karakteristična osobenost i visoki kvalitet izvođača osiguravaju održiv uspeh i ugled trupe. Sa više od 2500 izvedenih predstava i preko 2,8 miliona fanova u 68 zemalja, Balet džez Montreal je pravi predstavnik kanadske igre i umetničke vitalnosti širom sveta. Godine 2016, trupa i njen umetnički direktor poneli su nagradu Rideau Hommage kao priznanje reputaciji i kontinuiranom prisustvu na kvebeškoj sceni. Tokom 2017. godine, trupa je proslavila 45 godina istorije, baleta, turneja i susreta sa publikom.

...Retko imamo privilegiju da svedočimo ovakvom prikazu izvrsnosti. Balet džez Montreal, kome pripisuju da ima neke od najboljih igrača sveta, zaista živi svoju reputaciju...


Ballet Jazz Montreal, Montreal, Canada

“Igraj sa mnom”

ideja: Louis Robitaille
dramaturgija, dizajn scene: Eric Jean
koreografija: Andonis Foniadakis, Annabelle Lopez Ochoa, Ihsan Rustem
muzička režija: Martin Léon
muzička koncepcija: Alexis Dumais
koncept scenografije i asesoara: Pierre-Étienne Locas
dizajn svetla, produkcija: Cédric Delorme-Bouchard, Simon Beetschen
video dizajn: Hub Studio – Gonzalo Soldi , Thomas Payette, Jeremy Fassio
dizajn zvuka : Guy Fortin
dizajn kostima: Philippe Dubuc
izrada kostima: Anne-Marie Veevaete

trajanje: 80’
premijera: 2017, Montreal


* * *




Iskoristite pun komfor bukiranja direktno iz plana sedenja, online plaćanja Visa ili MasterCard platnim karticama sa isporukom ulaznica na kućnu adresu, print@home ili m-ulaznicama (ulaznicama koje vam stižu na mobilni telefon), i sve to uz moguće popuste na regularne cene.

Pored online načina kupovine, ulaznice za sve događaje iz naše ponude možete kupiti i direktno u DD Tickets predstavništvu u Beogradu u ulici Strahinjića Bana br 22. (pon-pet) od 8-15h, kao i kod lokalnih ovlašćenih DD Tickets distributera koje možete pronaći na sledećem linku:

https://www.ddtickets.rs/SR/Sale-network/89/


Kompletnu ponudu možete naći na našem sajtu www.ddtickets.rs

Želimo Vam lepu zabavu

Vaš DD Tickets








Top 10
Fusion Makes Sense

Fusion Makes Sense



Ara Malikian

Ara Malikian



Norman Beaker Trio

Norman Beaker Trio



Ben Caplan

Ben Caplan



DD dopuna e-Računa

DD dopuna e-Računa



Phil Collins test event

Phil Collins test event



Wardruna

Wardruna



BFI 17 Ballet Jazz Montreal

BFI 17 Ballet Jazz Montreal



Perpetuum Jazzile

Perpetuum Jazzile



Romano Nervoso

Romano Nervoso