Siguran sajt
Mreža
Smartphone
m-ulaznice na
vašem telefonu
za 4 minuta!


izaberite događaj


platite online


otvorite ih
Print@home
e-ulaznice u
vašim rukama
za 3 minuta!


izaberite događaj


platite online


odštampajte ih
Objekti

BelExpo Centar

Kolarac

Sava Centar

Bitefartcafe

Beogradski Sajam

Srebrno Jezero

Klub Elektropionir

SKC

Stadion Tašmajdan

Knežev arsenal, Kragujevac

Srpsko narodno pozorište NS

Rovovi Niške Tvrđave

Straža, River Karaš

Sportski Centar Zlatibor

Kalemegdan - teniski tereni

Amfiteatar ispred Muzeja Jugoslavije

Botanička Bašta

Šumska staza Makiš

Peščara Makiš

Novosti
Budite u toku sa najnovijim dešavanjima preko naših besplatnih novosti
 
¹ Obavezno polje
² Za promenu već sačuvanih setovanja, unesite samo vaš e-mail i pratite uputstva. Možete se odjaviti u bilo kom trenutku.
 
Nalazite se ovde: Uslovi poslovanja » Reklamacije
 
Reklamacije
 
Na osnovu odredbi iz člana 36 Zakona o uslovima za obavljanje prometa robe, vršenje usluga u prometu robe i inspekcijskom nadzoru /Sl.gl. RS 39/96,20/97 i 46/98/, člana 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača /Sl.gl RS 79/2005 i odredbi statuta Preduzeća DD Ticketing Solutions d.o.o., direktor preduzeća dana 6.10.2014. donosi:


PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIONIH ZAHTEVA


Član 1


Odredbe ovog Pravilnika odnose se na postupak i način rešavanja reklamacionih zahteva potrošača koji su ulaznice kupili u okviru roka od 12 meseci od dana izvšene kupovine osim prava za koja je ovim Pravilnikom i Zakonom predviđeno da traju kraće.


Član 2


Kupac je dužan da prilikom podnošenja reklamacije podnese:
  1. Fotokopiju ulaznice i originalnu ulaznicu na uvid
  2. Dokaz o identitetu kupac (fotokopija lične karte)
  3. Dokaz da je ulaznica kupljena u prodajnom objektu DD Tickets ili DD Tickets oficijelnoj prodajnoj mreži.


Član 3


Prodavac je dužan da u prisustvu potrošača izvrši pregled ulaznica koje su predmet reklamacije, konstatuje stanje i detaljno prenese reklamacioni zahtev potrošača DD Tickets službi za rešavanje reklamacija.

Prodavac može izuzetno, ukoliko je uzrok reklamacije očigledan, da odmah po konstatovanju stanja ulaznice saopšti potrošaču da li se radi, u smislu garantnih uslova, o osnovanoj ili neosnovanoj reklamaciji.


Član 4


Preduzeće je obavezno da u roku od osam dana računajući od narednog dana od dana prijema reklamacije donese odluku po reklamaciji.

Preduzeće je u obavezi da u roku od 45 dana od dana isteka roka iz prethodnog stava ispuni osnovan reklamacioni zahtev u skladu sa odredbama člana 22 Zakona o zaštiti potrošača.


Član 5

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je ulaznice prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, DD Tickets je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.


Član 6


Odredbe ovog pravilnika stupaju na pravnu snagu danom donošenja






POZORIŠTE ATELJE 212



Top 10
Vlado Georgiev Novi Sad 20. APRIL

Vlado Georgiev Novi Sad 20. APRIL



Spring Fest / Forest Edition

Spring Fest / Forest Edition



Naissus Fest Summer Edition 2019

Naissus Fest Summer Edition 2019



Festival KROKODIL 2019

Festival KROKODIL 2019



Hor Sretenjskog manastira

Hor Sretenjskog manastira



Neverne Bebe underCOVER

Neverne Bebe underCOVER



Uranak 6.0 Festival

Uranak 6.0 Festival



Saša Matić Zlatibor

Saša Matić Zlatibor



ULAZ najveći festival popularne muzike

ULAZ najveći festival popularne muzike



Buđenje - Level up no 3

Buđenje - Level up no 3