Siguran sajt
Mreža
Ulaznice u preko 200 prodajnih mesta širom Srbije.



Smeštaj u BeograduSmeštaj
Iznajmite stan na dan u Beogradu i uživajte nakon koncerta.

Smartphone
m-ulaznice na
vašem telefonu
za 4 minuta!


izaberite događaj


platite online


otvorite ih
Print@home
e-ulaznice u
vašim rukama
za 3 minuta!


izaberite događaj


platite online


odštampajte ih
Objekti

Sava Centar

Bitefartcafe

Dom Omladine Beograda

Čaurnica, Kragujevac

Tajna lokacija

Atom Akademija

Klub Trezor

Novosadski sajam Master Centar

Novosti
Budite u toku sa najnovijim dešavanjima preko naših besplatnih novosti
 
¹ Obavezno polje
² Za promenu već sačuvanih setovanja, unesite samo vaš e-mail i pratite uputstva. Možete se odjaviti u bilo kom trenutku.
 
Nalazite se ovde: Uslovi poslovanja » Reklamacije
 
Reklamacije
 
Na osnovu odredbi iz člana 36 Zakona o uslovima za obavljanje prometa robe, vršenje usluga u prometu robe i inspekcijskom nadzoru /Sl.gl. RS 39/96,20/97 i 46/98/, člana 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača /Sl.gl RS 79/2005 i odredbi statuta Preduzeća DD Ticketing Solutions d.o.o., direktor preduzeća dana 6.10.2014. donosi:


PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIONIH ZAHTEVA


Član 1


Odredbe ovog Pravilnika odnose se na postupak i način rešavanja reklamacionih zahteva potrošača koji su ulaznice kupili u okviru roka od 12 meseci od dana izvšene kupovine osim prava za koja je ovim Pravilnikom i Zakonom predviđeno da traju kraće.


Član 2


Kupac je dužan da prilikom podnošenja reklamacije podnese:
  1. Fotokopiju ulaznice i originalnu ulaznicu na uvid
  2. Dokaz o identitetu kupac (fotokopija lične karte)
  3. Dokaz da je ulaznica kupljena u prodajnom objektu DD Tickets ili DD Tickets oficijelnoj prodajnoj mreži.


Član 3


Prodavac je dužan da u prisustvu potrošača izvrši pregled ulaznica koje su predmet reklamacije, konstatuje stanje i detaljno prenese reklamacioni zahtev potrošača DD Tickets službi za rešavanje reklamacija.

Prodavac može izuzetno, ukoliko je uzrok reklamacije očigledan, da odmah po konstatovanju stanja ulaznice saopšti potrošaču da li se radi, u smislu garantnih uslova, o osnovanoj ili neosnovanoj reklamaciji.


Član 4


Preduzeće je obavezno da u roku od osam dana računajući od narednog dana od dana prijema reklamacije donese odluku po reklamaciji.

Preduzeće je u obavezi da u roku od 45 dana od dana isteka roka iz prethodnog stava ispuni osnovan reklamacioni zahtev u skladu sa odredbama člana 22 Zakona o zaštiti potrošača.


Član 5

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je ulaznice prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, DD Tickets je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.


Član 6


Odredbe ovog pravilnika stupaju na pravnu snagu danom donošenja













Top 10
Vlado Georgiev

Vlado Georgiev



Vlado Georgiev

Vlado Georgiev



The New Power Generation

The New Power Generation



After VIBE Festival

After VIBE Festival



Naissus Fest Winter Edition 2020

Naissus Fest Winter Edition 2020



Aiming for Enrike

Aiming for Enrike



Astral Projection Star Gates 2019

Astral Projection Star Gates 2019



Last Train (FR)

Last Train (FR)



Ara Malikian

Ara Malikian



Akua Naru

Akua Naru