Reklamacije | | Na osnovu odredbi iz člana 36 Zakona o uslovima za obavljanje prometa robe, vršenje usluga u prometu robe i inspekcijskom nadzoru /Sl.gl. RS 39/96,20/97 i 46/98/, člana 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača /Sl.gl RS 79/2005 i odredbi statuta Preduzeća DD Ticketing Solutions d.o.o., direktor preduzeća dana 6.10.2014. donosi:
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIONIH ZAHTEVA
Član 1
Odredbe ovog Pravilnika odnose se na postupak i način rešavanja reklamacionih zahteva potrošača koji su ulaznice kupili u okviru roka od 12 meseci od dana izvšene kupovine osim prava za koja je ovim Pravilnikom i Zakonom predviđeno da traju kraće.
Član 2
Kupac je dužan da prilikom podnošenja reklamacije podnese:
- Fotokopiju ulaznice i originalnu ulaznicu na uvid
- Dokaz o identitetu kupac (fotokopija lične karte)
- Dokaz da je ulaznica kupljena u prodajnom objektu DD Tickets ili DD Tickets oficijelnoj prodajnoj mreži.
Član 3
Prodavac je dužan da u prisustvu potrošača izvrši pregled ulaznica koje su predmet reklamacije, konstatuje stanje i detaljno prenese reklamacioni zahtev potrošača DD Tickets službi za rešavanje reklamacija.
Prodavac može izuzetno, ukoliko je uzrok reklamacije očigledan, da odmah po konstatovanju stanja ulaznice saopšti potrošaču da li se radi, u smislu garantnih uslova, o osnovanoj ili neosnovanoj reklamaciji.
Član 4
Preduzeće je obavezno da u roku od osam dana računajući od narednog dana od dana prijema reklamacije donese odluku po reklamaciji.
Preduzeće je u obavezi da u roku od 45 dana od dana isteka roka iz prethodnog stava ispuni osnovan reklamacioni zahtev u skladu sa odredbama člana 22 Zakona o zaštiti potrošača.
Član 5
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je ulaznice prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, DD Tickets je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
Član 6
Odredbe ovog pravilnika stupaju na pravnu snagu danom donošenja
|
|